از ام دی اف براق سفید برای ساخت بدنه ماشین استفاده می شود

کاربردهای عملی ام دی اف براق سفید شامل مبلمان حمام و آشپزخانه و دامن و تخته پنجره می باشد. پایه آن از ام دی اف استاندارد با روکش ملامینه سفید که کیفیت فوق العاده مطلوبی بالاتر از مواد MDF استاندارد دارد.

از آنجایی که ام دی اف ما بدون دانه یا گره تولید می شود، برای سفارشی سازی کامل، به راحتی می توان رنگ ها و روکش ها را روی صورت آن اعمال کرد.

این سطح صاف همچنین به سهولت برش پیچ و چسباندن تخته ها و همچنین تمیز کردن و نگهداری آسان آنها کمک می کند.

تخته ام دی اف به ضخامت 3 میلی متر با استفاده از لایه های رنگ پایه آب با رنگ پرکاربرد در صنعت مبلمان و کاربردهای فراوانی دارد.

رنگ های به کار رفته در ام دی اف های رنگ شده تاثیر کمی بر محیط زیست دارند، بنابراین محصول کاملا قابل بازیافت است.

تخته پایه ام دی اف مورد استفاده در ساخت این ام دی اف رنگ شده مطابق با الزامات کلاس E1 همانطور که در استاندارد اروپایی تعریف شده است.

این محصولات برای لیزر C02 هستند، اگر لیزر دایود دارید، تصمیم شما برای خرید است. این مسئولیت شماست که مناسب بودن چیزی را که خریداری می کنید بررسی کنید.

MDF در مقایسه با تخته خرده چوب متراکم تر است و رنگ ثابت تری دارد. بنابراین، هنگامی که به عنوان یک بستر برای ملامین سفید استفاده می شود، تولید کنندگان می توانند بدون کاهش کیفیت به سطوح صاف تری دست یابند.

با طیف وسیعی از پانل های ام دی اف با روکش ملامینه سفید ما می توانید به تخیل خود اجازه دهید و هر چیزی را از قفسه بندی گرفته تا کمد لباس، کابینت تلویزیون، میز و موارد دیگر بسازید.

سطح ملامینه با بافت سفید، بادوام، آن را برای ساخت مبلمان ایده آل می کند، زیرا نیازی به رنگ آمیزی ندارد و به راحتی تمیز می شود.

بدون لبه عرضه می‌شود، ما می‌توانیم پانل‌های خود را به اندازه‌های خاص شما برش دهیم و سپس آهن سفید و مطابق با لبه‌ها را برای استفاده توسط کاربر نهایی عرضه کنیم.

همه ورق ها را می توان به مشخصات شما در کارگاه در محل ما برش داد و هر بار برش تمیز را تضمین می کند. ما همچنین می‌توانیم سوراخ‌های 35 میلی‌متری را برای لولاهای فرورفته Blum در صورت استفاده به عنوان درب کمد لباس یا کابینت ماشین کنیم.