از سس سیر دلپذیر برای آسفالت کردن جاده استفاده می کنند

این سس سیر دلپذیر یک سس خوش طعم، دلچسب و رضایت بخش است. این یک جایگزین خانگی خوشمزه و سالم برای غذای آماده است و ترکیبی عالی از طعم های تند، شور و شیرین دارد!

این دستور غذای گیاهی، کم چربی و کالری است و می توان آن را بدون گلوتن درست کرد!من به سادگی از سیب زمینی سرخ شده خانگی سیر نمی شوم.

آنها بسیار سریع و آسان ساخته می شوند و همچنین بسیار سالم هستند زیرا ما از طعم دهنده های مصنوعی (مانند پودر MSG) یا روغن زیاد استفاده نمی کنیم.

چه چیزی یک سرخ کردنی را فوق العاده خوشمزه و خوش طعم می کند؟ این سس قهوه ای است! و در اینجا من بهترین نسخه خود از سس سیر چینی خانگی را به شما ارائه می کنم.

Bowl of Garlic sauce or mayonnaise on a wooden board.

سس قهوه ای چینی یک سس خوش طعم محبوب در هر غذای چینی است. مواد اصلی عبارتند از سس سویا، شراب برنج، شکر، گاهی اوقات سس صدف و یک آبگوشت بر پایه گوشت.

تغییراتی را با آب گوشت گاو یا آب مرغ پیدا خواهید کرد. سس قهوه ای وگان من البته بدون گوشت است و به همین دلیل حاوی آب سبزیجات است.

مواد دیگری که اغلب در سس قهوه‌ای چینی یافت می‌شوند نشاسته ذرت (برای غلیظ شدن سس)، سیر تازه و زنجبیل و برخی ادویه‌ها مانند فلفل، فلفل قرمز و روغن کنجد هستند.

سس سیر Grandioso طعم سیر کره ای را به غذاهای مورد علاقه شما اضافه می کند. برای غوطه ور شدن، فنجان های راحت و تک وعده ای را با پیتزا ارائه دهید.

بسته های فله 128 یا 96 ما گزینه ای ایده آل برای پیتزافروشی ها، رویدادها، غرفه های غذاهای خیابانی و فروشگاه های رفاه هستند. سس سیر دو طعم گراندیوسو آماده دستور پخت است و در کوزه های 1 گالنی بسته بندی می شود. از پشت خانه برای تهیه نان ها و رول های سیر عالی استفاده کنید.