استفاده از آتل فایبرگلاس برای ساخت کاردستی مهدکودک

اگر سندرم تونل کارپال خفیف تا متوسط ​​برای شما تشخیص داده شود، پزشک به احتمال زیاد یک آتل فایبرگلاس مچ دست را برای مدیریت علائم شما توصیه خواهد کرد.

اگرچه مطالعات نشان داده است که آتل می تواند علائم را در عرض چند هفته بهبود بخشد، اما اثرات آن دائمی نیست.

آتل مچ دست نیز در صورت عدم استفاده صحیح می تواند عضلات و مفاصل را ضعیف کند. آنها نباید 24 ساعته پوشیده شوند و زمانی که پوشیده نمی شوند، ورزش و کشش مهم است.

پزشک یا فیزیوتراپ شما می‌تواند حرکات کششی و تمرینات زیادی را برای تقویت عضلات و جلوگیری از سفتی مفاصل پیشنهاد کند.

در طول روز باید از پوشیدن آتل خودداری کنید. اگر واقعاً به حمایت اضافی نیاز دارید، یک بانداژ بسته بندی می تواند این کار را انجام دهد. با این حال، قبل از استفاده از بانداژ باید با پزشک خود مشورت کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید.

آتل مچ دست یک درمان دائمی برای تونل کارپال نیست.

در واقع، استفاده طولانی مدت حتی می تواند منجر به ضعیف شدن عضلات شود. پس از استفاده از بریس، باید مچ دست خود را ورزش دهید و به آرامی وزن خود را برای تقویت عضلات بدون آسیب بیشتر اضافه کنید.

همچنین پوشیدن آتل به این معنی نیست که می توانید بلافاصله فعالیت خود را افزایش دهید. این می تواند منجر به فشار روی ماهیچه ها و افزایش فشار روی عصب میانی شود.

افرادی که در مشاغل اداری کار می کنند ممکن است به صفحه کلیدهای ارگونومیک که برای کاهش فشار روی مچ طراحی شده اند علاقه مند باشند.

با این حال، تحقیقات کمی برای تعیین اینکه آیا این صفحه کلیدها واقعاً علائم تونل کارپال را کاهش می دهند، انجام شده است.

دکتر بروتوس استفاده از آتل مچ دست را حداکثر برای چهار تا شش هفته و فقط در شب توصیه می کند. اگر علائم در این مدت باقی ماند یا بدتر شد، ممکن است نیاز به جراحی داشته باشید تا از آسیب دائمی عصبی جلوگیری کنید.