ایزوگام موسوی اهواز سبب آلودگی هوای اهواز شد

سقف بالاترین قسمت هر ساختمان است. وظیفه اصلی آن پوشاندن خانه با ایزوگام موسوی اهواز و محافظت از فضای داخلی آن در برابر شرایط نامساعد جوی است.

شکل سقف اغلب با توجه به شرایط آب و هوایی که خانه در آن قرار خواهد گرفت طراحی می شود.

در محلی که باران یا برف مکرر می بارد، بهترین راه حل استفاده از سقف های شیبدار است که تخلیه موثر آب باران و برف را تضمین می کند. نمونه بسیار خوب او خانه های کوهستانی، نمونه ای از مناطق کوه های Podhale و Tatra، با سقف های بلند، شیب دار و چند شیب دار است.

در صنعت ساختمان سازی مدرن، چه در خانه های تک خانواده و چه در ساختمان های عمومی، سقف های مسطح اغلب استفاده می شود. این نوع معماری بیشتر در شهرهای بزرگ و حومه آنها یافت می شود.

آنها کاملاً با روندهای معماری مینیمالیستی مطابقت دارند. راحتی بزرگ این نوع سقف ها هزینه ساخت نسبتا کم و همچنین دسترسی آسان برای تمیز کردن یا تعمیرات است.

سقف باید کاملاً مستحکم باشد و با ایزوگام با کیفیت ترین مواد ساخته شده باشد و با نهایت دقت در مورد هر، حتی کوچکترین جزئیات، ساخته شده باشد.

لازم به یادآوری است که فقط یک سقف حرفه ای ساخته شده است که به درستی از خانه و ساکنان آن در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب محافظت می کند.

سقف باید با استفاده از ایزوگام در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد .در غیر این صورت کل ساختار سقف آسیب می بیند. یک سقف به درستی ساخته شده نیز باید عایق حرارتی موثری را ارائه دهد.

یک سقف با عایق بندی ایزوگام مناسب به طور قابل توجهی بازده انرژی خانه را افزایش می دهد. بنابراین هوای گرم یا سرد شده از سقف خارج نمی شود. این کار باعث کاهش قبض های گرمایشی و برق می شود.