با استفاده از وایتکس از کرونا جلوگیری کنید.

از آنجایی که ما با هم برای مبارزه با ویروس کرونای جدید که باعث بیماری که معمولاً به عنوان COVID-19 شناخته می‌شود، کار می‌کنیم، دانستن نحوه ایجاد و استفاده از راه‌حل‌های تمیزکننده مؤثر ضروری است.

اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم در این پست توضیح می دهیم که چگونه می توانید از سفید کننده مایع خانگی با روش صحیح استفاده برای ضدعفونی سطوح سخت استفاده کنید.

سفید کننده مایع خانگی یک ماده شیمیایی است که اغلب در شستن لباس های سفید و ضد عفونی کردن سخت استفاده می شود. برای به روز رسانی های هفتگی مشترک شوید.

ماده فعال در سفید کننده مایع خانگی محلول هیپوکلریت سدیم با 2 تا 10 درصد است. آیا سفید کننده ویروس کرونا را از بین می برد؟

حساسیت به وایتکس باعث بیماری می شود و باید روش صحیح مصرف را بدانیم. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) و سازمان بهداشت جهانی (1،2) استفاده از محلول سفید کننده را به عنوان یکی از راه های ضد عفونی مناطق آلوده به ویروس کرونا توصیه می کنند.

راه‌حل‌های پاک‌کننده دیگری نیز وجود دارد، از جمله اسپری‌ها، دستمال‌های مرطوب، و موارد دیگر که می‌توانند به ضدعفونی کردن مناطق در معرض ویروس کرونای جدید کمک کنند.

 

 

خیر، سفید کننده با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض گرما و نور کارایی خود را از دست می دهد. بنابراین، پس از یک سال باز نشدن در قفسه، اگر به طور نادرست در زیر نور مستقیم خورشید یا در دمای بالاتر از 77 درجه فارنهایت نگهداری شود، شروع به تحلیل می کند و به زوال ادامه می دهد.

در هنگام درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس نباید در فضایی سر بسته قرار بگیریم. بعضی از افراد برای تمیز کردن منزل خود از وایتکس و جوهر نمک استفاده می کنند.

هنگامی که محصول قدرت خود را از دست می دهد، دیگر نمی تواند به درستی ضد عفونی شود و باید قبل از ریختن در فاضلاب سینک، با رقیق کردن سفید کننده باقیمانده با مقدار زیادی آب، آن را به درستی دور بریزید (1،2).

یکی از راه های تشخیص طلای اصل و بدل تشخیص طلا با وایتکس می باشد. که با این کار می توانیم اصل را از بدل به راحتی تشخیص دهیم.

روی بیشتر بطری های سفید کننده، یک کد 7 رقمی روی بطری چاپ می شود. این کد حاوی اطلاعاتی است که برای محاسبه تاریخ انقضا نیاز دارید.

کد E619337 را می گیریم. باید این کد را از چپ به راست به 3 قسمت تقسیم کنیم. انیمیشن Bleach Expire دو شخصیت اول E6، به ما بگویید که شرکتی که سفید کننده را تولید کرده است.

 

  • منابع:
    1. What to Do If Bleach Spills on Your Skin
  • تبلیغات: 
  1. آلرژی به میگو، تروپومیوزین است، پروتئینی که در صدف ها یافت می شود
  2. تصویر گرافیکی فوق العاده از سرامیک
  3. تولیدات گوشت شترمرغی که پولساز هستند
  4. کدر شدن گوشواره پر شده از طلا