ترشی انبه مهران برای کاهش درد دندان مفید است

انواع کمی از ترشی انبه مهران وجود دارد و در دسترس ترین نوع موجود در فروشگاه ها برای این دستور غذا بسیار خوب است.

ترشی انبه فوری را یک یا دو روز پس از خرید آماده کنید تا لگد خوبی داشته باشید یا ممکن است با رسیدن کمی شیرین تر شود! همچنین می‌توانیم از همین دستور برای انبه وادو و انواع دیگر استفاده کنیم، اما بسته به شکل آن‌ها را کوچک‌تر برش دهیم برش دهیم.

من با پودر فلفل کشمیری و پودر فلفل قرمز معمولی امتحان کردم. در حالی که پودر فلفل کشمیری رنگ می دهد و کمتر تند است، پودر فلفل قرمز معمولی خیلی قرمز نیست بلکه تند است.

مقدار پودر فلفل چیلی را بسته به میزان طعمی که دوست دارید اضافه کنید یا کم کنید.ترشی هندی میوه ها یا سبزیجات پخته شده را با مخلوطی از گیاهان و ادویه جات ترکیب می کند تا یک غذای جانبی تند درست کند که به طور سنتی با غذاهای هندی سرو می شود.

با این حال، آنها همچنین به عنوان یک همراه با غذاهای دیگر مانند سالاد، سوسیس برش های گوشت، پیتزا مناسب هستند. سس مایونز ماست را نیز می توان برای یک غذای دلچسب اضافه کرد.

این محصول بسیار گرم است.انبه را به قطعات 15 میلی متری برش دهید و در یک ظرف شیشه ای درب دار قرار دهید. نمک دریا را اضافه کنید و خوب تکان دهید. در آفتاب قرار دهید و بگذارید 7 روز بماند.
تکه های انبه را بردارید و در صافی آبکش کنید. بگذارید یک شب خشک شود.
یک قاشق چای خوری دانه خردل را با زیره و شنبلیله مخلوط کنید و در یک تابه چدنی خشک برشته کنید. بگذارید خنک شود. کمی روغن به تابه اضافه کنید و فلفل ها را حدود 3 دقیقه تفت دهید و آن را خارج کرده و بگذارید خنک شود.
دانه های مخلوط شده و چیلی را به آسیاب ادویه بریزید و خرد کنید تا کاملا یکدست شود.
روغن زیتون را در یک ووک گرم کنید و بقیه دانه های خردل را اضافه کنید. وقتی شروع به ظاهر شدن کردند، تکه های انبه را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
روی ادویه های آسیاب شده بپاشید و حدود 5 دقیقه تفت دهید و حرارت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.
در یک شیشه استریل شده در یخچال نگهداری کنید.