ترشی نارنج می تواند شما را در مقابل دزد هوشیار کند

ترشی نارنج سرشار از آنتی اکسیدان هستند. از آنجایی که از سبزیجات و میوه های نارس و خام برای تهیه ترشی نارنج استفاده می شود، محتوای آنتی اکسیدانی آن دست نخورده باقی می ماند.

در اینجا میوه ها و سبزیجات به صورت خام و بدون هیچ گونه پخت و پز ذخیره می شوند و بنابراین ترشی ها منابع غنی آنتی اکسیدان هستند که تمایل به مبارزه با رادیکال های آزاد و معکوس کردن روند پیری دارند.

غذاهای ترشی نارنج که سرشار از آنتی اکسیدان هستند می توانند از سلامت ما محافظت کرده و از اثرات متابولیسم سلولی محافظت کنند.

خوردن ترشی می تواند شما را از مشکلات گوارشی نجات دهد. باکتری های پروبیوتیک یا باکتری های دوستی که بخشی از دستگاه گوارش انسان را تشکیل می دهند به هضم غذا کمک می کنند.

اما، این باکتری های دوست به دلیل حمله باکتری ها یا استفاده از آنتی بیوتیک ها از بین می روند. هر گونه کاهش در تعداد باکتری های پروبیوتیک ممکن است منجر به مشکلات گوارشی شود.

خوردن ترشی هایی که بدون استفاده از سرکه تهیه می شوند می تواند به بازیابی پروبیوتیک ها کمک کند. ترشی های تهیه شده از نمک و فرآیند طبیعی می توانند منجر به رشد پروبیوتیک ها شوند. ترشی نمک تخمیر شده می تواند منجر به رشد باکتری های دوست برای کمک به هضم غذا شود.

ترشی ها مواد معدنی و ویتامین های حیاتی بدن شما را تامین می کنند. ترشی تازه، چاتنی و دیپ از گیاهان مفید مختلفی مانند برگ کاری، گشنیز، جعفری، اسفناج تهیه می شود.

طعم آنها از ترشی عالی است و ممکن است به بچه ها داده شود تا به آنها اجازه دهند از گیاهان و سبزیجات برگدار استفاده کنند. ترشی های تازه تهیه شده سرشار از ویتامین A، C، K و فولات و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، آهن و پتاسیم هستند.

بهترین بخش این است که ترشی ها حتی مورد علاقه بچه ها هستند و بنابراین از فواید سلامتی ترشی ها نیز بهره مند می شوند.