خرما در هند غذای مورد علاقه هندی ها است

خرما در هند سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند، همچنین سرشار از پتاسیم است. کربوهیدرات ها و بسیاری از مواد مغذی را فراهم می کند منبع خوبی از فیبر، پروتئین و مواد معدنی مانند منگنز، سلنیوم و روی.

آنها سرشار از قند هستند، اما با آزاد کردن تدریجی کربوهیدرات ها، قند خون سالم را افزایش می دهند. فیبرهای محلول آن نیز به تنظیم سطح گلوکز خون کمک می کند.

منبع پتاسیم، این ماده معدنی بر انقباض عضلانی و در نتیجه انقباض میوکارد نظارت دارد. پتاسیم همچنین به سلامت سیستم عصبی کمک می کند.

فیبر محلول به کاهش کلسترول “بد” کمک می کند. بار دیگر، به لطف پتاسیم موجود در خرما، برای سلامت قلب بسیار مفید است. یک شب خیس خورده، له شده و روز بعد خورده شوند، خطر سکته مغزی و سایر بیماری های قلبی را کاهش می دهند.

Raw Organic Medjool Dates Ready to Eat

از سوی دیگر، آنها به کاهش سطح کلسترول بد خون و در نتیجه حفظ سیستم قلبی عروقی به طور کلی کمک می کنند. خوردن آن یک یا دو بار در هفته برای بهبود سلامت کافی است.

ویتامین ها و پتاسیم موجود در آنها به سیستم عصبی تقویت می کند و عملکرد آن را بهینه می کند. سالم و پاسخگو، سرعت و سرزندگی پیدا می کند.

بنابراین خرما یک غذای ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند ذهن خود را تیز نگه دارند، و/یا برای کسانی که به‌عنوان مثال احساس می‌کنند رژیم غذایی به دلیل سن یا خستگی کاهش یافته است.

خرما با داشتن سلنیوم، منگنز، مس و همچنین منیزیم، برای حمایت از سلامت استخوان بسیار عالی است.

آنها با مشارکت در رشد و نگهداری استخوان ها از شکستگی جلوگیری می کنند و حتی می توانند بیماری های خاصی مانند پوکی استخوان را دفع کنند. مصرف منظم آن زمانی که استخوان ها به دلیل افزایش سن شروع به ضعیف شدن می کنند، بسیار جالب است.

همانطور که دیدیم خرما دارای مواد معدنی بالایی از جمله مقدار زیادی آهن است. بنابراین افرادی که از کم خونی رنج می برند علاقه زیادی به خوردن خرما، تازه یا خشک، نسبتاً منظم دارند.

آنها کمبود آهن در بدن را جبران می کنند و در عین حال قدرت و انرژی را تامین می کنند. در همین حال، احساس خستگی و کندی تا زمانی که به طور کامل از بین برود، کاهش می یابد.