خیاطی با جاشمعی شامپاینی گلدوزی می کند

شمعدان ها یک ویژگی شیک و ضروری یک فضای داخلی جشن هستند. آنها فضایی دنج در اطراف ایجاد می کنند، اتاق را تزئین می کنند و همیشه در برابر پس زمینه سایر وسایل دکوری شیک به نظر می رسند.

در زیر پیشنهاد می کنیم در مورد آنها و همچنین در مورد اصلی ترین مدل های جاشمعی شامپاینی بیشتر بدانید.قبل از قرار دادن شمعدان در فضای داخلی، باید از قبل مکانی را انتخاب کنید که در آن قرار گیرد.

معمولاً شمعدان‌های کوچک روی شومینه، کمدهای کنار تخت و میز قهوه‌خوری قرار می‌گیرند. اما بزرگ‌های روی پایه روی میز ناهارخوری، قفسه‌های آزاد بلند، حمام نزدیک آینه و همچنین روی طاقچه زیباتر به نظر می‌رسند.

در هر مکان کافی است 2-3 شمعدان قرار دهید. اگر فضای زیادی وجود دارد، به عنوان مثال، روی طاقچه یا شومینه، می توانید 5-7 شمعدان مختلف یا یکسان را در یک ردیف قرار دهید.

در هر صورت از بیرون جذاب به نظر می رسد. همچنین ارزش توجه به موادی که نگهدارنده شمع ها از آن ساخته شده است. در یک مکان باید همان شمعدان ها باشد.

بنابراین آنها از نظر زیبایی شناختی با یکدیگر زیباتر به نظر می رسند.شمعدان ها نه تنها نقش عملکردی را ایفا می کنند، که شامل روشنایی خانه است.

همچنین یک آیتم داخلی بسیار زیبا است که می تواند آرامشی در خانه یا فضایی رمانتیک ایجاد کند.

شمعدان های به درستی انتخاب شده با شکل و اندازه مورد نظر می توانند هم یک آپارتمان استودیویی مینیاتوری و هم یک خانه بزرگ کشور را تزئین کنند.

اگر شمعدان پایه پهنی داشته باشد، معمولاً روی زمین یا پایه های کم ارتفاع قرار می گیرد. چنین لوازم جانبی نوری ملایم می دهد و فضایی رمانتیک ایجاد می کند.

یک شمعدان حجمی با طراحی پیچیده برای چندین شمع، سنگیندول نامیده می شود. شاخ ها در چند طبقه چیده شده اند و با بدلیجات و آویز تزئین شده اند. ژیراندول ها می توانند فضای بسیار زیادی را اشغال کنند.

این یک لوازم جانبی شیک است که می تواند اتاق های بزرگ را روشن کند. آنها رومیزی و دیواری هستند.