دختری با شال مجلسی سفید به مجلس ختم پدربزرگش رفت

این زیباترین ظاهر تمام سفید است. اگر از طرفداران پوشیدن لباس های سفید هستید، این لباس برای شما مناسب است. برای ایجاد این ظاهر،شال مجلسی سفید را با یک سویشرت و کفش ورزشی سفید بپوشید.

علاوه بر این، با بستن شال سفید به دور گردن، کمی رنگ به این ظاهر بیافزایید و موهای خود را به صورت نان حالت دهید.اگر به مدل دادن به دامن های کوتاه و زیبا کردن لباس های کوتاه علاقه دارید، این لباس برای شما مناسب است.

در این تیپ دامن مینی چرم مصنوعی آبی را با ژاکت سفید و شال کراواتی سفید ست کرده ایم. علاوه بر این، می توانید این لباس را با یک عینک آفتابی و چند تکه زیورآلات رسمی تزیین کنید.

در نهایت، این ظاهر را با صندل های قهوه ای صاف تا بالای ران و یک کیف صلیب کامل کنید.این مدل شال یقه ایرانی شیک است. برای ایجاد این ظاهر، یک ژاکت سفید را با شلوار جین برش مشکی ست کنید.

علاوه بر این، این ظاهر را با یک شال چاپ شده دور گردن و یک جفت لوفر سفید اضافه کنید. همچنین می‌توانید از یک عینک آفتابی شیک استفاده کنید تا این ظاهر را بیشتر جلوه دهید.

چاپ پلنگی ترند جدیدی است که صنعت مد را طوفانی کرده و اکنون محبوب ترین ترند لباس است. ما یک کت طرح پلنگی قهوه ای را با یک لباس مینی راه راه مشکی و سفید و یک شال سفید در این لباس ست کرده ایم.

علاوه بر این، می توانید یک جوراب ساق بلند مشکی را با یک جفت چکمه سفید وسط ساق پا بپوشید تا ظاهر کلی خود را تحسین کند. در نهایت، این ظاهر را با ماسک صورت پلنگی کامل کنید.

این مینیمال ترین و در عین حال شیک ترین لباسی است که تا به حال با آن روبرو شده اید. در این لباس، یک ژاکت بلند آبی با شال پشمی سفید ست شده است.

برای اینکه این ظاهر را جذاب‌تر کنید، آن را با چکمه‌های قهوه‌ای ساق پا ست کنید و می‌توانید از آن استفاده کنید.