روفرشی مخمل 6 متری توسط مردم افغانستان دزدیده شد

روفرشی مخمل 6 متری بافته شده به روش سنتی بر روی دستگاه بافندگی ساخته می شوند. نخ تا انتها از پشت بافته می‌شود و فرش محکمی ایجاد می‌کند که در زیر پا محکم می‌شود.

دو نوع روفرشی بافته شده اکسمینستر و ویلتون نامیده می شوند که روش های خاص تولید آنها امکان ایجاد فرش های طرح دار فوق العاده با جزئیات و رنگارنگ را فراهم می کند.

با این حال، گزینه های طرح دار زیادی برای فرش هایی وجود دارد که فقط بافته نمی شوند.هیچ فرشی بهتر از بقیه نیست. همه آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند.

این کمی شبیه دمپایی شیشه ای سیندرلا است بهترین نوع فرش، فرشی است که مناسب خانه و نیازهای شما باشد! اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که فرش در چه اتاقی نصب می شود زیرا این امر تعیین می کند که چه نوع روفرشی را انتخاب کنید.

برخی از فرش‌ها به‌عنوان مصارف سنگین طبقه‌بندی می‌شوند، بنابراین برای مکان‌های پرترافیک در خانه‌تان مانند پله‌ها و راهروها گزینه بهتری هستند زیرا پوشیدن آنها سخت‌تر است.

در انواع مختلف روفرشی، درجات مختلفی از نرمی، بافت، تراکم، استحکام، دوام و مقاومت در برابر لکه و همچنین طیف گسترده ای از قیمت ها را خواهید دید.

صدها رنگ روفرشی برای انتخاب وجود دارد و همه فرش های ما بسته به نوع انتخابی شما ظاهری کاملا منحصر به فرد دارند. به عنوان مثال، یک فرش خاکستری ساکسونی نرم و مجلل است، در حالی که روفرشی خاکستری بربر احساس روستایی و آرامش بیشتری دارد.

یک روفرشی کرم پیچ خورده برای یک اتاق نشیمن مدرن عالی است، در حالی که یک فرش کرم پشمی در سالن یک ملک دورهمی به خوبی کار می کند. امکانات بی پایان هستند!