زنی با گلدان پلاستیکی بزرگ ارزان برای حیوانات خود لانه ساخت

این گلدان پلاستیکی بزرگ ارزان کوچک پلاستیکی به شما کمک می کند تا باغ خود را شروع کنید. در واقع شما می توانید نهال های خود را بکارید و نهال سبزیجات یا گل ها را در این گلدان ها پیوند بزنید.

قابلمه پلاست که در چندین سایز و در رنگ های مختلف موجود است برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.می توانید تنظیمات کلی گیاه را تغییر دهید تا آنها را منحصر به فردتر کنید.

شما می توانید از برخی از وسایل استفاده شده مانند بطری های پلاستیکی، بطری های شیشه ای، کفش، لاستیک های قدیمی، بیل، گلدان، قوطی و غیره استفاده کنید. سپس اشیاء مورد استفاده را با خلاقیت اصلاح کنید تا بتوان آنها را در پارک یا اطراف خانه قرار داد.

می توانید گلدان های تک گل بچینید یا طرح گلدان گل آویز را ایجاد کنید. ساخت گلدان های آویز، گیاهانی که می توانند در باغچه یا خانه های اضافی نگهداری شوند، مزایای زیادی دارد.

گلدان طراحی پلاستیکی بازیافتی OYAT ما در کارگاه با تکنولوژی پایین ما واقع در کشور باسک، دست ساز است. چرا هر قطعه RESAK منحصر به فرد است؟

از آنجا که از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده محلی ساخته شده است، رنگ و الگوهای آن ممکن است کمی متفاوت باشد. در مدل OYAT، پلاستیک از کلاه‌های جمع‌آوری شده توسط انجمن‌های حفاظت از محیط زیست و افراد تهیه می‌شود (64 – 40) گلدان OYAT ما می‌تواند به عنوان گلدان، گلدان مدادی یا حتی گلدان مسواک استفاده شود.

ابعاد: قطر 10 سانتی متر ارتفاع 8 سانتی متر.باغ گیاه‌شناسی میسوری سال‌هاست مسائل و گزینه‌های بازیافت گلدان پلاستیکی را ردیابی و پشتیبانی می‌کند. بهار امسال، متأسفانه گزارش می دهیم که بازیافت گلدان های پلاستیکی عمومی از سر گرفته نمی شود.