ساعت پسرانه مچی موجب زنده ماندن پسری در جنوب کشور شد

این ساعت پسرانه مچی به لطف یک حرکت مکانیکی کار می کنند و موضوع کار سختی هستند. این فنر در واقع یک فنر کوچک است که داخل آن قرار دارد و باید مرتباً آن را بچرخانید تا دست‌ها به چرخش خود ادامه دهند (دستی یا خودکار).

برای برخی، ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما تضمین کننده کیفیت است! هر ساعت منحصر به فرد و دقیق است و این به شما بستگی دارد که آن را مانند همه دوستداران ساعت های قدیمی بچرخانید.

این ساعت ها احتمالاً آنهایی هستند که بیشتر در فروشگاه ها پیدا می کنید. آنها به لطف باتری کوچکی که در داخل آن قرار دارد کار می کنند و چند ماه دیگر باید تعویض شوند.

مزیت این است که آنها ارزان تر از ساخت مکانیکی هستند و برخی می گویند که دقت کمتری نسبت به مدل های مکانیکی دارند.

دو انتخاب که با چشم دیده نمی شوند اما با این وجود اهمیت خود را در انتخاب جواهر جدید شما دارند!

وقتی جلوی پنجره هستید، به اندازه ساعت های ارائه شده توجه کنید زیرا هرگز نمی توانیم آن را به اندازه کافی بگوییم: اندازه آن مهم نیست!

اگر مچ باریکی دارید، ساعتی را انتخاب نکنید که خیلی بزرگ و با ابهت باشد. ممکن است مچ دست شما را سنگین کند و هر روز در هر حرکت خود بسیار اذیت شوید.

قطر برخی از ساعت ها بسیار بزرگ است، بنابراین بهتر است بدنه همراه با ساعد، به اندازه کافی عضلانی باشد تا بتوان آنها را پوشید. در غیر این صورت، واقعاً مدل نازک‌تری را انتخاب کنید که بسیار بهتر به مورفولوژی شما می‌چسبد.

گرد، مستطیل شکل و حتی گاهی کاملاً نامتعارف، برندها در نبوغ با هم رقابت می کنند و دیگر در شکستن کدها با ارائه مدل های اصلی تردیدی ندارند. اما مراقب باشید: اصالت محدودیت هایی دارد!