فشارسنج جیوه ای ژاپنی توسط پزشکی بدون مجوز استفاده می شود

فشارسنج جیوه ای ژاپنی وجود دارد که امکان اندازه‌گیری فشار خون را به‌صورت خودکار فراهم می‌کند.

به‌ویژه امکان جلوگیری از «اثر کت سفید» را ممکن می‌سازد: اغلب، در بیماران، اندازه‌گیری‌هایی که در خانه اندازه‌گیری می‌شود کمتر از اندازه‌گیری‌هایی است که پزشک انجام می‌دهد.

خود اندازه گیری فشار خون همچنین امکان انجام تعداد زیادی اندازه گیری را در طول روز، شبانه روز در حین انجام فعالیت های معمول بیمار می دهد. برخی از دستگاه های خود اندازه گیری در سطح مچ قرار می گیرند.

دستگاه های اخیر اجازه می دهند داده ها به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل شوند. در تشخیص فشار خون شریانی، علاوه بر اندازه‌گیری‌هایی که در مطب پزشک انجام می‌شود، اغلب از اندازه‌گیری فشار خون خود استفاده می‌شود.

به گفته مدیکر، اگر در حین خود اندازه گیری فشار خون بالای 135/85 میلی متر جیوه باقی بماند، تشخیص فشار خون دائمی تایید می شود.

ما سه نوع مانیتور فشار خون جیوه ای بزرگسالان، دیواری و کودکان را ارائه می دهیم.

آنها از ستونی از جیوه تشکیل شده اند که امکان خواندن مقدار فشار خون را فراهم می کند.این تکنیک قدیمی ترین است و به همین دلیل است که واحد فشار خون میلی متر جیوه است.

تاکنون روش مرجع برای اندازه‌گیری فشار خون است، نتایج به‌دست‌آمده در طول زمان بسیار قابل اعتماد است، بنابراین باید به راه‌حل‌های جایگزین فکر کرد، بلکه واحد اندازه‌گیری فشار شریانی را نیز تغییر داد.

این نوع فشارسنج منحصراً برای اندازه گیری فشار خون در بازو در نظر گرفته شده است.

با این حال، ما یک مانیتور دیجیتال و الکترونیکی فشار خون ضربان نبض داریم که برای اندازه گیری آسان توسط افراد غیر حرفه ای طراحی شده است.

مانیتور فشار خون برای تشخیص اختلالات فشار خون از جمله فشار خون بالا استفاده می شود. به این ترتیب، آنها برای نظارت بر بیماری های قلبی عروقی مفید هستند.

با این حال، آنها به طور گسترده در طول معاینات معمول، به ویژه در هنگام سمع، همراه با گوشی پزشکی استفاده می شوند.