قهوه استارباکس در دبی موجب فلج شدن پادشاه عربستان شد

یکی از معروف ترین نوشیدنی ها قهوه استارباکس در دبی است که با نام PSL نیز شناخته می شود که در سراسر جهان محبوب شده است.

از کدو تنبل و مخلوطی از ادویه های معطر مانند دارچین، زنجبیل و میخک تشکیل شده است. بسته به روحیه خود می توانید آن را گرم، سرد یا مخلوط سفارش دهید. علیرغم اینکه این لاته بسیار محبوب است، یک نوشیدنی تعطیلات محدود است که فقط برای چند ماه از سال در دسترس است.

این غذای خوشمزه مانند فراپوچینوی لوبیا وانیلی با شربت موکا سفید و شربت دارچین دولچه مخلوط شده و روی آن پودر دولچه دارچین ریخته می شود.

رول دارچین فراپوچینو توسط افراد معمولی استارباکس اختراع شد که متوجه شدند این ترکیب شربتی دقیقاً مانند یک رول دارچین مزه دارد. این نوشیدنی خوشمزه سرشار از طعم است و کافئین خاصی ندارد. این یک جایگزین عالی برای دسر بعد از ظهر است. احساس خواهید کرد که به تازگی از نانوایی مورد علاقه خود دیدن کرده اید.

موکا یکی از محبوب ترین نوشیدنی های استارباکس است، اما انواع مختلفی دارد، از جمله این موکا شکلات سفید یخی.

این نوشیدنی مناسب برای کسانی که طعم شیرین شکلات سفید را دوست دارند، با شربت شکلات سفید، سس شکلات سفید، یک شات اسپرسو، شیر کف کرده و یخ درست می شود.

این نوشیدنی یک انتخاب عالی برای زمانی است که می خواهید دستور سنتی موکای خود را با هم ترکیب کنید و می تواند یک نوشیدنی خنک در یک روز گرم تابستان باشد.

امکاناتی که قهوه ارائه می دهد بی پایان است. کباب‌ها، عطرها و حتی طعم‌های مختلف، مجموعه‌ای از امکانات پیرامون این محصول را تشکیل می‌دهند.

با این حال، برخی از انواع قهوه وجود دارد که شناخته شده ترین آنهاست که می توان آنها را در آنها دسته بندی کرد.

اگر عاشق قهوه هستید، به تمام انواعی که باید بدانید که چگونه آنها را تشخیص دهید، توجه کنید. در مورد ویژگی های آن و اینکه کدام پرمصرف ترین در جهان هستند آشنا شوید.