لوبیا سیاه امروز موجب کچل شدن دختری در سبزوار شد

نسبتاً اخیراً در بازار ما در کنار لوبیاهای سفید و قرمز معمولی، لوبیا سیاه نیز ظاهر شد.

تا حدودی ترسناک و حتی دافعه به نظر می رسد، اما آیا ارزش آن را دارد که از لوبیای سیاه بترسید، چه کسی می تواند آن را بخورد و آیا برای او خوب است؟ اکنون در مورد همه چیز خواهیم گفت.

زادگاه لوبیا سیاه امروز آمریکای لاتین است. جایی که این سبزی آشناست و برای مدت طولانی هیچ کس تعجب نکرده است.

لوبیاهای آمریکای لاتین در روسیه عمدتاً با دو نوع نشان داده می شوند کیدنی و پرتو ، اولی دارای دانه های قهوه ای است که فقط از دور سیاه به نظر می رسد.

دانه های درجه دوم کاملاً سیاه هستند ، مانند زغال سنگ. طعم دانه های هر دو گونه کمی شیرین و بافت آن بسیار متراکم است. وقتی به صورت آب پز بدون چاشنی مصرف می شود. گاهی به نظر می رسد که نه یک دانه لوبیا، بلکه یک تکه گوشت دودی می جوید.

شایستگی آنها چیست؟ شاید مهمترین چیز محتوای کالری شگفت انگیز محصول باشد. دانه های لوبیا سیاه حاوی 341 کالری و قرمز “فقط” 280 کالری است. نسبت پروتئین 8.9 گرم است، در حالی که لوبیا قرمز حدود 8 گرم در هر 100 گرم وزن دارد.

ترکیب پروتئین لوبیا سیاه تا حد امکان به پروتئین حیوانات نزدیک است. این یک هدیه واقعی برای گیاهخواران است. به لطف لوبیا سیاه، گیاهخواران می توانند به طور کامل غذا بخورند، ریز عناصر، ویتامین ها و اسیدهای آمینه لازم برای بدن انسان را دریافت کنند.

طب جایگزین با ظهور لوبیا سیاه در بازار تقریباً فوراً خواص درمانی را به این سبزی نسبت داد.

از صفحات رنگارنگ مجلات و سایت های اینترنتی، ما با قدرت و اصل متقاعد شده ایم که با خوردن دانه های لوبیا سیاه، برای همیشه خود را از خطر ابتلا به سرطان نجات می دهیم، سلامت دندان ها را حفظ می کنیم.

خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کنیم و حتی رنگ موی سابق را بازیابی می کنیم. از بین بردن کامل موهای خاکستری