لوله پلی اتیلن نمره 5 سبب کار خیر شد

لوله و لوله پلی اتیلن نمره 5 بهترین انتخاب برای انتقال مواد معدنی و مواد زائد در معادن می باشد. ویژگی های مکانیکی منحصر به فرد پلی اتیلن در کنار امنیت و قابلیت اطمینان آن باعث افزایش استفاده از لوله های پلی اتیلن و سیستم های لوله کشی پلی اتیلن در صنعت معدن شده است.

مقاومت در برابر سایش، صاف بودن سطح داخلی، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر ضربه، هزینه کم و سهولت نصب و راه اندازی از جمله مزایای منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن در مقایسه با لوله های فلزی سنگین در صنعت معدن می باشد.

استفاده کارآمد از لوله های HDPE Veer Visions تنها به برنامه های ذکر شده در بالا محدود نمی شود. کاربردهای مفید آن متنوع است. به عنوان مثال، هنگامی که نیاز به حمل آب بر روی رودخانه ایجاد می شود، ساختن یک پل برای یک خط لوله سطحی راه حل مقرون به صرفه ای نخواهد بود.

علاوه بر این، یک خط لوله زیر آب از مواد معمولی دیگر مستعد شکستگی در بستر رودخانه مواج و خوردگی به دلیل شوری است. لوله های HDPE ‘Veer Visions’ انعطاف پذیر و از نظر شیمیایی بی اثر هستند راه حل هستند.

خط لوله ممکن است مونتاژ شود، روی آب شناور شود، تراز شود و سپس با پر کردن آن با آب غرق شود. این راحتی در نصب است که هیچ لوله دیگری نمی تواند ارائه دهد.

این لوله های همه کاره همچنین ممکن است در شبکه های توزیع گاز پخت و پز، حمل و نقل مواد شیمیایی خورنده، آب سرد و هوای فشرده در یک کارخانه، حمل و نقل محصولاتی مانند شیر، فرآوری مواد غذایی، روغن های خوراکی و غیره استفاده شوند.