مادر شوهری با پودر موبر سنتی پسرش را به ازدواج با دختر ملکه منصرف کرد

پودر موبر سنتی اغلب توسط افرادی استفاده می شود که مشکلات مربوط به اصلاح مانند سوختگی تیغ، موهای زیر پوستی، برآمدگی ها و سایر تحریکات پوستی ناشی از استفاده از تیغ را تجربه می کنند.

اگر اصلاح بدون تیغ را ترجیح می دهید، این پودر موهای زائد جایگزین خوبی است.

برای استفاده از پودر اصلاح مجیک، دو قاشق چایخوری از پودر را با آب مخلوط کرده و خمیری ایجاد کنید. خمیر موبر را روی پوست خود بمالید و پنج دقیقه صبر کنید. پس از مدت زمان انتظار، پودر را با یک حوله دستی پاک کنید و موها را تماشا کنید. بدون نیاز به تیشه زدن و اصلاح از پوستی صاف لذت خواهید برد.

بنابراین، جادوی پشت این پودر اصلاح چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این پودر موبر جادویی خود را به سه ماده اصلی: هیدروکسید کلسیم، کربنات کلسیم و تیوگلیکولات کلسیم نسبت می دهد.

این مخلوط بدون درد، ساختار کراتین فولیکول مو را از بین می برد، بنابراین پس از برداشتن پودر، مو ضعیف شده و می شکند. این راز پشت “تراشیدن دقیق تر” است، بنابراین خطر کمتری برای برآمدگی یا موهای زیر پوستی وجود دارد.

پودر اصلاح جادویی به شما اجازه می دهد تا حداکثر چهار روز نتیجه را بدست آورید تا بتوانید بدون اصلاح موهای خود مدت طولانی تری داشته باشید.

اگر می خواهید این پودر موبر را به حداکثر برسانید، حداقل به مدت 36 ساعت از اصلاح خودداری کنید. برنامه های مکرر باید با فاصله مناسب قرار گیرند. استفاده از پودر بلافاصله پس از استفاده از آن، خطر حساسیت را افزایش می دهد.

یک ظرف 4.5 اونسی از این پودر جادویی رفع موهای زائد برای 10 تا 15 بار استفاده مناسب است.در حالی که پودر اصلاح جادویی برای افرادی که خواهان اصلاح بدون تیغ هستند یک نجات دهنده است، اما عوارض جانبی دارد.

ترکیبات شیمیایی پودر می تواند پوست شما را تحریک کند، به خصوص اگر پوست حساسی دارید.