مردی با تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سه بعدی خانه دلخواه خود را خرید

بهترین تلویزیون 65 اینچی ارزانی که ما تست کردیم تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سه بعدی است. اگرچه کیفیت تصویر بسیار بدتری نسبت به مدل‌های گران‌تر موجود در این فهرست، مانند Hisense U6H یا Hisense U8H ارائه می‌کند، اما همچنان برای اتاق‌هایی با نور متوسط انتخاب مناسبی است.

اکثر سایزها از پنل نوع IPS استفاده می‌کنند، بنابراین برای اتاق‌های تاریک انتخاب خوبی نیست، زیرا رنگ‌های مشکی خاکستری به نظر می‌رسند، اما زاویه دید وسیع و بازتاب مناسبی دارد که آن را به انتخاب مناسبی برای اتاق‌هایی با کمی طبیعی تبدیل می‌کند.

سبک.استفاده از پلت فرم داخلی Google TV با رابط کاربری زیبا و صیقلی آسان است که یافتن محتوای مورد علاقه شما را آسان می کند. همچنین دارای مجموعه ای عالی از برنامه ها و بازی های پخش جریانی است.

صحبت از بازی شد، این تلویزیون به دلیل تاخیر ورودی کم و پشتیبانی از فناوری نرخ تجدید متغیر برای کاهش پارگی، تلویزیون مناسبی برای گیمرها است.

زمان پاسخ‌دهی مناسبی دارد، اما نسبت به تلویزیون‌های رده‌بالا، شبح‌های بیشتری را در پشت اجسام با حرکت سریع مشاهده خواهید کرد.

بدیهی است که خرید کردن در هنگام خرید تلویزیون جدید منطقی است، اما اگر قبلاً سامسونگ دارید و می‌خواهید به آنچه می‌دانید پایبند باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

از مجموعه‌های هیولا گرفته تا مدل‌های با اندازه متوسط، مقرون به صرفه تا گران، سامسونگ تلویزیون‌هایی دارد که مطابق با هر سلیقه، فضا و بودجه باشد.

ما انتظار داریم سامسونگ یک یا دو تلویزیون جدید را در نمایشگاه CES در ماه ژانویه معرفی کند، اما اگر اکنون مایل به خرید هستید، در اینجا چیزی است که هنگام انتخاب یک تلویزیون سامسونگ به دنبال آن باشید.

قبل از اینکه پول نقد خود را بگذارید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. 4K و HDR کیفیت تصویر را به شدت بهبود می بخشد، اما فقط زمانی که محتوای سازگار تغذیه شود، بنابراین منبع خود را بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که هیچ مجموعه‌ای از سامسونگ از Dolby Vision پشتیبانی نمی‌کند – آنها برای فرمت خود سامسونگ، HDR10+، پر می‌شوند.