مردی با پودر پیاز فله کاپشن چرم خود را تمیز می کند

پودر پیاز فله در بسته بندی جذاب 450 گرمی عرضه می شود. این فقط یک بسته بندی قابل آب بندی نیست بلکه از ورق قلع قابل بازیافت ساخته شده است، بنابراین از نور و هوا محافظت می شود.

علاوه بر این، بسته بندی دارای یک درج آبپاش قابل جابجایی است و بسیار در فضا صرفه جویی می کند.

طراحی بسته بندی از تخلیه پودر پیاز قبل از استفاده جلوگیری می کند. در عین حال، این محصول دوستدار محیط زیست است زیرا دارای مهر و موم ارگانیک است و شیکر قابل استفاده مجدد است.

شرکت Vitalundfitmit100 پودر پیاز خود را در بسته بندی نسبتا کوچک با محتوای 100 گرم به فروش می رساند.

در اینجا نیز بسته بندی قابل آب بندی مجدد دریافت می کنید و از محیط زیست محافظت می کنید، زیرا محصول منحصراً در آلمان ساخته شده است.

این پودر مخصوصا برای دادن طعم مناسب به غذاهای گیاهی و گیاهی شما مناسب است. اگر به رژیم غذایی عاری از رنگ، طعم دهنده، مواد شیمیایی مصنوعی یا سایر مواد افزودنی نیز اهمیت می دهید، پس این پودر پیاز انتخاب مناسبی برای شماست.

پودر پیاز فوکس در بسته بندی 1 کیلوگرمی عرضه می شود و برای کسانی که اغلب با پودر پیاز طبخ می کنند، گزینه مناسبی است.

از آنجایی که پودر پیاز را می توان به طرق مختلف در آشپزخانه استفاده کرد، داشتن مقداری آن در خانه ضرری ندارد.

پودر پیاز را می توان در مقادیر مختلف از 50 گرم تا یک کیلو خریداری کرد. اینکه چه اندازه بسته بندی برای شما مناسب است بستگی به تعداد دفعات استفاده از پودر و مقدار آن دارد.

همچنین خوب است بدانید که پودر پیاز تا زمانی که خشک، محافظت شده از نور و هوا نگهداری شود – به عنوان مثال در یک ظرف ادویه، حدود یک سال باقی می ماند. بنابراین اگر به خرید مقدار بیشتری فکر می کنید، برای زمان تحت فشار نیستید.