مردی با پوشیدن کفش air max 720 به تماشای بازی نساجی رفت

Air Max 720 در حال حاضر کار می کند نه تنها به این دلیل که کفش air max 720 کاربردی است بلکه علاقه جدیدی به فناوری قابل مشاهده وجود دارد.

کفی های بزرگ و پیازی دوباره خنک هستند. بسیاری از آن‌ها به لطف VaporMax، React و فناوری برندهای دیگر است، اما نایک در تلاش است تا ببیند تا چه حد می‌تواند این تکرار جدید Air را پیش ببرد و به کجا می‌رود.

«در حال حاضر یک رابطه عاشقانه با فناوری قابل مشاهده وجود دارد، که عالی است. اما ما بیشتر به این فکر می کنیم که “چگونه آن را شهودی می کنید؟” گومز می گوید.

ما همچنین می دانیم که جایی که در حال حاضر هستیم، جایی نیست که قرار است پنج سال آینده باشیم. ما یک نقشه راه کاملاً قوی از مشکلات مختلف داریم که باید به روش های مختلف حل کنیم.

ما هوا را می‌گیریم و آن را به روش‌های مختلف می‌پیچانیم تا یک بیان جدید ایجاد کنیم و زیبایی‌شناسی جدیدی از آن حاصل می‌شود. خواهیم دید که مردم تا کی می خواهند هوا را ببینند. هدف من این است که مطمئن شوم آن را سالم نگه داریم.»

انتظار داشته باشید که این کفش ورزشی در بهار آینده عرضه شود و نقش مهمی در جشن سالانه Air Max Day داشته باشد، با یک جفت الهام گرفته از کهکشان راه شیری که به‌نظر می‌رسد نسخه برجسته این مدل باشد.

هدف از چنین نوآوری بهینه‌سازی راحتی و همچنین ایمنی کاربر است. مخصوصاً برای Nike Zoom X Invincible Run، این یکی به دلیل این واقعیت است که دارای زیره فوم زوم ایکس است.

این مدل برای دوستداران دویدن های طولانی مدت طراحی شده است. این به ایجاد یک انتقال پایدارتر و انتقال گام صاف کمک می کند.