معلمی با بادمجان سرخ شده خانگی دانش آموزان خود را تنبیه کرد

بادمجان سرخ شده خانگی یک سبزی تخم مرغی شکل، براق و بنفش تیره است که گوشت سفید و بافتی گوشتی دارد. بادمجان به دلیل بافتی که دارد اغلب به عنوان جایگزینی برای گوشت در غذاها استفاده می شود.

هنگام خرید بادمجان، بادمجان هایی را انتخاب کنید که پوستی براق، صاف و بدون هیچ گونه کبودی و لک دارند. بادمجان هایی را انتخاب کنید که نسبت به اندازه شان سنگین به نظر می رسند و ساقه ای سبز رنگ و بدون کپک دارند.

بادمجان های کوچکتر معمولا طعم تلخ کمتری نسبت به بادمجان های بزرگتر دارند.بادمجان به دما بسیار حساس است. حتما بادمجان را در یخچال نگهداری کنید. گوشت سفید داخل بادمجان می‌تواند به سرعت قهوه‌ای شود، بنابراین حتما قبل از استفاده بادمجان را ببرید.

بادمجان سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر است. بادمجان دارای ویتامین C است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و به بهبود سریع بدن کمک می کند. بادمجان همچنین سرشار از فیبر است که به هضم غذا کمک می کند، احساس سیری را در ما حفظ می کند و می تواند به سلامت قلب ما کمک کند.

بسیاری از ما بیشتر با بادمجان های بزرگ و بنفش تیره آشنا هستیم، اما شکل، اندازه و رنگ آن می تواند از کوچک و مستطیلی تا بلند و نازک و از سایه های بنفش تا سفید یا سبز متفاوت باشد.

این مقاله به فواید تغذیه ای بادمجان بنفش سنتی می پردازد.

یک وعده بادمجان می تواند حداقل 5 درصد از نیاز روزانه فرد به فیبر، مس، منگنز، B-6 و تیامین را تامین کند. همچنین حاوی سایر ویتامین ها و مواد معدنی است.

علاوه بر این، بادمجان منبع ترکیبات فنلی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند.

آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که به بدن در از بین بردن رادیکال های آزاد کمک می کنند مولکول های ناپایداری که در صورت تجمع در مقادیر زیاد می توانند به سلول ها آسیب برسانند. غذاهای حاوی آنتی اکسیدان ممکن است به پیشگیری از طیف وسیعی از بیماری ها کمک کنند.