موتور برقی که یک کارآفرین ایرانی به فضا پرتاب کرد

به رتبه بندی ما از بهترین موتورسیکلت های برقی سال 2022 در راهنمای خرید ما نگاهی بیندازید تا ببینید هنگام خرید دوچرخه برقی به چه نکاتی باید توجه کنید. ما همچنین روش رتبه بندی دوچرخه های برتر سال را توضیح می دهیم.

در حالی که قیمت موتور برقی نزدیک به 20 هزار دلار در این موتورسیکلت لزوماً آن را ارزان‌ترین موتورسیکلت نمی‌کند، مجموعه ویژگی‌ها، آمار چشمگیر و ساخت ماهرانه که توسط Zero SR/S ارائه شده است، آن را به خریدی ارزشمند برای هر کسی که به دنبال آن است تبدیل می‌کند. یک موتور برقی خوب

مدل قبلی SR/F یک «محصول هاله» برای Zero Motorcycles بود. این برند به این معنا بود که اوج توانایی های شرکت را ارائه دهد – و راه را برای موتورسیکلت های برقی آینده رهبری کند.

به این ترتیب، آنها تمام دانش و تخصص خود را در آن ریختند. این موتور سیکلت ممتاز دارای باتری لیتیوم یونی ZF15.6 کیلووات ساعت و همچنین موتور با راندمان حرارتی پیشرفته ZF75-10 است.

این به قدرت پیشرو در کلاس دوچرخه (همانطور که توسط Zero Motorcycles ادعا می شود) و محدوده بسیار رقابتی می بخشد.

موتور

شتاب 0-60 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) کمتر از 3.5 ثانیه؛ حداکثر سرعت 124 مایل در ساعت (کمی کمتر از 200 کیلومتر در ساعت). پیوستن به آمارهای چشمگیر این دوچرخه، یک ظاهر طراحی فوراً جذاب است.

این دوچرخه علیرغم وزن کمی بیشتر از مدل قبلی خود با وزن 518 پوند، براق و چابک به نظر می رسد. و ظاهر کلاسیک آن به این دوچرخه اجازه می دهد تا به راحتی با دوچرخه های گازسوز با کارایی بالا ترکیب شود. یک موتور سیکلت برقی برای فروش زیر 20000 دلار نیز بسیار عالی است.

شاید جای تعجب نباشد که یک موتورسیکلت الکترونیکی از چنین برند محبوب و در عین حال افسانه ای هارلی دیویدسون در بین سه موتور برتر قرار بگیرد. دوچرخه های خیابانی آن به ارائه کیفیت بالا و عملکرد فوق العاده معروف هستند.

موتورسیکلت های برقی آن برای بزرگسالان تفاوتی ندارند. چرخه LiveWire که کاملاً با باتری کار می‌کند، توانایی شتاب‌گیری مشابه هر یک از معادل‌های بنزینی هارلی دیویدسون را دارد.

یک عامل بسیار مهم در یک موتورسیکلت، وسیله نقلیه‌ای که اغلب برای هیجان و لذت بردن از سرعت پرقدرت خریداری می‌شود. با LiveWire، پایداری خود را افزایش می دهید، بدون اینکه آمار دوچرخه خود را قربانی کنید.

حمل آسان، راحت، خوش ساخت: این موتور سیکلت چیزی برای همه ارائه می دهد. این سیستم تعلیق و ضربه‌های بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود به همان اندازه که موتورسیکلت‌های کروزر برقی می‌توانند سواری ایمن کنند.