نمک سنگی موجب سقط جنین در حیوانات شد

نمک سنگی اخیراً در دنیای آشپزی محبوبیت پیدا کرده است. معمولاً برای کمک به انجماد سریعتر مواد مورد استفاده قرار می گرفت، با این حال، امروزه نسخه های خوراکی بیشتری ظاهر شده است.

متأسفانه، هنوز هم یک محصول بسیار کمیاب است، به همین دلیل است که ما در مورد همه جایگزین های ممکن که می توانید استفاده کنید تحقیق کرده ایم!

بنابراین، بهترین جایگزین های سنگ نمک کدامند؟ بهترین جایگزین‌های سنگ نمک عبارتند از: نمک کوشر، نمک صورتی هیمالیا، تکه‌های نمک دریایی، نمک خوراکی یا نمک خوراکی. موردی که باید انتخاب کنید به دستور غذای خاص یا استفاده مورد نظر شما بستگی دارد.

در مقاله امروز، ما به بسیاری از جایگزین های آسان برای یافتن سنگ نمک نگاه خواهیم کرد.

ما نه تنها دقیقاً در مورد چیستی آنها صحبت خواهیم کرد، بلکه همچنین در مورد اینکه بهترین استفاده از آنها کجاست، نحوه استفاده از آنها و چه چیزی آنها را منحصر به فرد می کند، بحث خواهیم کرد.

همه ما می توانیم تضمین کنیم که شما یک جایگزین مناسب را در اینجا پیدا خواهید کرد!در طول سفر آشپزی خود، احتمالاً به یک یا دو دستور غذا برخورد کرده اید که به نمک سنگ اشاره می کند. اما، به طور شگفت انگیزی تعداد کمی از مردم واقعاً درک می کنند که چیست.

بسته به محتوای مواد معدنی آن در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. بیشتر اوقات، سنگ نمک سفید یا کاملاً شفاف است، اما می توانید آن را در رنگ های آبی، بنفش، صورتی، قرمز، نارنجی، زرد یا خاکستری نیز پیدا کنید.

سنگ نمک سفید یا شفافی که احتمالاً می دانید تا حدی تصفیه و فرآوری شده است. معمولاً سنگ نمک به دلیل ناخالصی هایی که در هنگام فرآوری نشده در آن وجود دارد، خوراکی نیست، با این حال، اخیراً تولید کنندگان بیشتری سنگ نمک خوراکی را تولید کرده اند.