وسایل نقاشی روی بوم لئوناردو داوینچی در بازار ایران به حراج گذاشته شد

مانند انجام یک پازل، نقاشی نیز درمانی است زیرا باعث می‌شود ذهن بر روی تصاویر موجود تمرکز کند و نه چیز دیگری. تمرکز روی یک چیز در یک زمان به ذهن مسابقه‌ای ما استراحت می‌دهد، استرس را از بین می‌برد و بدن را آرام می‌کند. آرام بودن می تواند درد عضلانی یا مفصلی، سردرد و موارد مشابه را به حداقل برساند.
وسایل نقاشی روی بوم از اساسی ترین نکاتی است که باید در نقاشی به آن توجه کرد.
یادگیری طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های نقاشی، قدردانی شما را از هنرهای تجسمی افزایش می‌دهد و شما را تشویق می‌کند که هنرهای مدرن و تاریخی محبوب از سراسر جهان را کشف کنید.
دانشی که در طول مسیر جمع آوری می کنید را می توان با دیگران به اشتراک گذاشت، جامعه پذیری را در دیدگاه های مختلف ترویج کرد، پیوندهایی را با افرادی که با عادت نقاشی خود صحبت می کنید تقویت کرد، و مهارت های اجتماعی را افزایش داد، که همگی منجر به سطوح بالاتری از شادی می شود.
فرقی نمی‌کند که ترجیح می‌دهید به سبکی واقع‌گرا، مینیمالیستی، آشفته، یا اختراعی خودتان نقاشی کنید. هر حالت بیان هنری شما را به نوآوری، خلق و بازآفرینی قطعات با شعله های شخصی خود سوق می دهد.
قلمو
نقاشی کانالی برای عمیق ترین افکار و احساسات شما است. که اغلب چیزهایی هستند که بیان شفاهی آنها برای ما دشوار است.
برقراری ارتباط بصری از طریق هنر می تواند به عنوان راهی برای رهاسازی این احساسات و افکار یا راهی برای انعکاس حالت درونی شما باشد.
برای رنگ آمیزی، باید بفهمید که از کدام پالت رنگی می خواهید استفاده کنید، یا کدام قلم مو جلوه دلخواه شما را می دهد، که به شما کمک می کند تا تصمیم گیری را تمرین کنید.
اتخاذ این نوع تصمیمات، حتی اگر آنها را جزئی بی اهمیت از یک سرگرمی یا سرگرمی بدانید، به شما کمک می کند تا مهارت های حل مسئله را ارتقا دهید و به شما یاد می دهد که تکنیک های نوآورانه را برای نزدیک شدن به موقعیت های جدید توسعه دهید. در نهایت، قاطع بودن می تواند به شما کمک کند کارآمدتر شوید و استرس را کاهش دهید.