پارچه مبلی ardyn پخش زنده اجرا می کند

قبل از اینکه انتخاب مبل و صندلی خود را محدود کنید، باید اولین انتخاب اساسی اثاثه یا لوازم داخلی را انجام دهید. مبلمان پارچه ای می خواهید یا چرمی؟

برخی از خرده فروشان روکش مبلمان فقط چرم یا پارچه مبلی ardyn را با چند انتخاب رنگ اصلی ارائه می دهند. به همین دلیل، دانستن اینکه کدام پوشش را می خواهید به محدود کردن جستجوی شما کمک می کند.

در مواجهه با چالش تزیین اتاق نشیمن خود، احساس شدیدی در انتخاب و ایجاد هر چیزی مطابق با سلیقه خود برای یک فضای واقعا موفق دارید.

با این حال، هنگامی که شروع به کار کردید و با تنوع و تعداد زیاد امکانات موجود مواجه شدید، متوجه می شوید که همه چیز به این سادگی نیست. و در مورد سختی انتخاب پارچه مناسب برای پوشش مبل صحبت نکنیم.

این کار می تواند یک سردرد واقعی با هزاران تردید باشد زیرا نباید اشتباه کنید. برای جلوگیری از آن و کمک به شما در انجام این انتخاب خوشایند، در اینجا چند توصیه، ایده و توصیه برای تسهیل جستجوی شما برای یافتن بهترین پارچه برای مبل یا صندلی راحتی آورده شده است.

برای انتخاب پارچه یا روکش مناسب برای مبل خود، باید چندین معیار مهم مانند رنگ و بافت، قرار گرفتن در معرض سایش، سهولت نگهداری و مقاومت را در نظر گرفت، نه تنها در صورت داشتن فرزندان خردسال، بلکه حیوانات نیز در به منظور اطمینان از مقاومت خوب در برابر خراش و خراش.

در اینجا ما مجموعه ای از عوامل را ارائه می دهیم که اگر تصمیم به تعویض یا روکش کردن مبل خود دارید، به طور خاص باید در نظر گرفته شوند.

برای دانستن استحکام پارچه برای مدت زمان بهینه (بین 5 تا 8 سال) یک معیار خوب مقاومت آن در برابر سایش است که در تست مارتیندیل باید حداقل 25000 چرخه باشد، اما این مقاومت به استفاده از مبل بستگی دارد.

ارقامی که ما ارائه کردیم برای مصارف خانگی معتبر است، اما در صورت استفاده فشرده، مثلاً در یک کافه تریا یا یک هتل، مقاومت باید با نرخ مارتیندل 40000 سیکل یا حتی بیشتر باشد.