پسری روی روکش درب ضد آب نقاشی کشید

رطوبت بالا در محل سرویس بهداشتی شما باید شما را مجبور کند که به پلاستیک، کامپوزیت شیشه ای و روکش درب ضد آب ترجیح دهید.

هیچ ماده یا پوشش ایده آلی وجود ندارد که بتواند به بهترین وجه رطوبت، دما یا هر پارامتر دیگری را تطبیق دهد.

با این حال، مقداری پول بیشتر برای ارائه سیستم تهویه پیشرفته خرج کنید و در انتخاب هر نوع درب آزاد خواهید بود – چوب جامد، روکش روکش، لمینت، روکش مینا و غیره.

به کیفیت چسب توجه ویژه ای داشته باشید. برگ و لبه های درب قسمت های بحرانی هستند.

رویه ساخت برخی از مدل های درب مستلزم پوشاندن سطوح ورق و لبه درب توسط برش های جداگانه از مواد تکمیلی است. درزهای ناقص مهر و موم شده که با چشم غیرمسلح نامرئی هستند ممکن است به دلیل نفوذ رطوبت باعث آسیب به پوشش شوند.

به طور معمول، اکثر تولید کنندگان درب های ساخته شده از مواد جاذب آب (درب جامد و سایر مصالح چوبی) از نوار مقاوم در برابر رطوبت بر روی لبه های ورقه درب بالا و پایین استفاده نمی کنند. با این حال، یعنی این مکان ها بیشتر مستعد حمله رطوبت هستند.

بنابراین، اگر متوجه شدید که درب تازه خریداری شده شما فاقد این عنصر مهم است زمان را از دست ندهید و بلافاصله برای محافظت از لبه های پایینی و بالایی با لاک مسدود کننده آب عجله کنید

.نصب درهای حمام شیشه ای سنگین برای خانواده هایی که از ریتم مدرن زندگی پیروی می کنند روز به روز محبوب تر می شود. انتخاب درب دوش شیشه ای سنگین برای فضای شما مزایای زیادی دارد. لیستی از پنج مزیت کلیدی انتخاب درب شیشه ای سنگین را بخوانید.