پسری ماکارونی لوله ای بزرگ را به عنوان نوشمک می خورد

دنیای شکل های ماکارونی لوله ای بزرگ دنیایی دیوانه کننده است انواع بسیار زیادی پاستا وجود دارد! شکل‌های ماکارونی بلند، شکل‌های ماکارونی کوتاه، شکل‌های ماکارونی مجعد و حتی آنهایی که شبیه گوش‌های کوچک هستند وجود دارد.

بنابراین برای کمک به شما در درک تفاوت بین فتوسین و بابت، و برای اینکه بدانید چه سس هایی با سس هایی مانند پنه، فارفاله و استروزاپرتی بهتر عمل می کند، در اینجا یک چیز مفید است. راهنما. اگر بخواهید یک A – Z از شکل پاستا.

اوه، امکانات با پاستا. انواع و اشکال بسیار زیادی وجود دارد. می‌توانید با سس‌های مارینارا و گوجه‌فرنگی کلاسیک ست کنید یا با مخلوط‌های خامه‌ای و گیاهی خلاق باشید.

می‌توانید سس‌های مختلف را با انواع نودل تطبیق دهید. می توانید سبزیجات و پروتئین های مختلف را اضافه کنید. خط آخر: پاستا یک غذای آسان است که امکان آزمایش زیادی را فراهم می کند.

با این حال، در حالی که هر پاستا یک غذای ساده و خوشمزه است، مقدار زیادی نودل وجود دارد که می توانید برای تهیه غذای ماکارونی خود بپزید.

قبل از اینکه دیوانه شوید همه طعم‌ها و کارهای تکمیلی را اضافه کنید، بیایید کمی در مورد انواع شکل‌های ماکارونی و نحوه تهیه ماکارونی بیاموزیم.انواع ماکارونی بسیار زیاد است.

خوشبختانه، آنها را می توان در دسته های انگشت شماری دسته بندی کرد ماکارونی کوتاه، ماکارونی بلند، ماکارونی ورقه ای، ماکارونی شکم پر و ماکارونی دامپلینگ.

ماکارونی بلند را می توان با دست رول کرد یا با اکسترودر درست کرد، اما بسیاری از انواع ماکارونی کوتاه (نه همه) باید با اکسترودر درست شوند تا شکل های منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

اینها نوارهای بلند و نازک و شکل ماکارونی رشته ای شما هستند. آنها وقتی با سس های خامه ای پخته می شوند که فقط دارای مواد بسیار کوچک و درشت هستند، در صورت وجود، بهتر هستند.