پیرمردی با دفتر سیمی طرح دار خاطرات جوانی خود را یادداشت می کند

برای کسانی که طرفدار نوت بوک های سایز بزرگ هستند، می توانید یک دفتر سیمی طرح دار با فرمت A4 انتخاب کنید. همه کاره است، بزرگسالان و کودکان آن را دوست دارند.

نوستالژیک ترین شما سال های دانشگاه و دبیرستان را به یاد می آورد. به این موارد اضافه کنید که به راحتی در کیف کامپیوتر، کوله پشتی شما نیز قابل حمل هستند.

مناسب برای حرفه ای ها، دانش آموزان یا حتی کودکان، این نوع نوت بوک همه را به وجد خواهد آورد.

علاوه بر این، قالبی وجود دارد که کمتر برای عموم شناخته شده است. اندازه B5 بین فرمت A4 و A5 قرار می گیرد. این نشان دهنده تعادل بین دو مدل (A4 و A5) است.

برای طرفداران نقاشی، هنرمندان، طراحان یا معماران، یک نوت بوک هوشمند قابل استفاده مجدد به طور ویژه برای شما طراحی شده است. این توسط همه تولید کنندگان ارائه نمی شود، با این حال، من باید آنها را با توجه به مفید بودن آنها برای شما ارائه دهم.

تفاوت با فرمت A5؟ این اندازه است که تغییر می کند. در واقع، هنگامی که در دفتر هستید و در حال دویدن به راست چپ هستید، این یکی به راحتی در جیب شما قرار می گیرد.

بهترین نوت‌بوک‌های جلسه در بازار ایده اساسی یادداشت‌برداری سازمان‌یافته در طول جلسات کاری را ترویج می‌کنند. برای مقاومت در برابر میل به خط خطی، صفحات نوت بوک هر کدام به سه بخش تقسیم می شوند: عنوان، یادداشت ها و عمل. این نوت بوک در واقع یک دارایی ارزشمند برای سازماندهی در محل کار است!

همه ما بزرگسالان از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستیم. آنچه در نهایت اهمیت دارد این است که چگونه می توانیم بر نقاط ضعف خود غلبه کنیم و سازماندهی و سازنده تر شویم. در مورد آن فکر کنید، سازمان دهنده کار خود را که در بالا ذکر شد به خانه ببرید و معجزاتی را که اتفاق می افتد ببینید!