پیرمردی گلاب ربیع را به همسرش هدیه داد

اگر هر روز صبح با چشمان پف کرده از خواب بیدار می شوید، گلاب ربیع می تواند معجزه کند. گلوله های پنبه ای را که خنک نگه داشته اید با گلاب خیس کنید.

این پدهای پنبه ای را روی چشمان خود قرار دهید و بگذارید عمل کند. در عرض چند دقیقه، چشمان شما پف می کند و حلقه های تیره، در صورت وجود، محو می شوند.

در مورد یبوست راه حل های زیادی وجود دارد. اگر گلاب دم دست دارید، مقداری از آن را در ظرف هایتان بریزید تا مشکلات گوارشی شما برطرف شود.

همچنین می توانید آن را به صورت چای با حرارت دادن بنوشید و باز هم نتیجه آن خواهد بود.در صورت بروز میگرن خفیف، کمپرس را در گلاب خیس کنید و روی پیشانی خود بمالید. بگذارید چند لحظه عمل کند و خیالتان راحت شود.

اگر میگرن ادامه داشت، به سراغ پاراستامول بروید یا به پزشک مراجعه کنید.بوی و شیرینی گلاب آن را به محصولی ایده آل برای افرادی که به دنبال آرامش هستند تبدیل کرده است.

برای اینکه واقعاً احساس آرامش کنید، نیم لیتر گلاب را داخل حمام خود بریزید و استراحت کنید. اثرات آنی خواهد بود: شما احساس آرامش بیشتری خواهید کرد و تنش های اضافی خود را تخلیه خواهید کرد.

گلاب نرم، پاک‌کننده و تسکین‌دهنده این قدرت را دارد که بافت پوست را اصلاح کند و درعین‌حال درخشندگی ایجاد کند. به لطف خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خود، اپیدرم را نرم و آبرسانی می کند.

پوست‌های خشک و حساس آن را می‌پسندند، اما برای پوست‌های مختلط تا چرب نیز بسیار مناسب است که بر روی آن‌ها احساس طراوت می‌گذارد.

دیگر از کدر شدن پوست خبری نیست، گلاب پوست را بازسازی می کند، علائم خستگی را از بین می برد و به حفظ پوست شفاف کمک می کند. آب جادویی که صبح و عصر به تمام صورت، قبل از کرم روز یا قبل از کرم شب مالیده می شود.