گلابی سیبری بخرید تا صاحب شمش طلا شوید

گلابی سیبری مانند گلابی ویلیامز یا گایوت بین ماه های آگوست و سپتامبر برداشت می شود. زمانی که رسیده است برداشت می‌شود اما پس از برداشت به رسیدن آن ادامه می‌دهد و بنابراین باید به سرعت و در عرض 2 یا 3 روز پس از خرید مصرف شود.

گلابی پاییزی مانند کنفرانس معروف از ماه اکتبر برداشت می شود. این گلابی بیشتر از گلابی تابستانی به بازار عرضه می شود و به دلیل مقاومت بیشتر، 7 تا 10 روز قابل نگهداری است.
گلابی زمستانه مانند کومیس که اگر در آبان ماه برداشت شود تنها پس از چند هفته در سردخانه در زمستان به بازار عرضه می شود.

برای تنوع لذت ها و بسته به فصل می توانید از انواع گلابی استفاده کنید.

گلابی از آنجایی که میوه ای لطیف و لطیف است، توصیه می کنیم هنگام تهیه آب میوه از آبمیوه گیری حرفه ای استفاده کنید. آبمیوه گیری های تجاری اغلب با سرعت های متغیر برای کار با میوه ها و سبزیجات شما عرضه می شوند. اگر می خواهید دستور العمل های آب گلابی، با ما تماس بگیرید.

گلابی میوه ای بسیار شیرین است که بهتر است در شب مصرف نشود. بهتر است بین وعده های غذایی، حداقل یک ساعت قبل از ناهار یا شام مصرف شود. این به شما امکان می دهد بعد از آن کالری کمتری دریافت کنید. یک ایده جالب برای کسانی که خط آنها را تماشا می کنند.

مصرف گلابی بعد از غذا می تواند سطح قند خون شما را بالا ببرد که اصلا برای افراد دیابتی خوب نیست. همانطور که متوجه شده اید، گلابی یک میوه سالم و مغذی است، اما ایده آل این است که آن را به عنوان یک میان وعده مصرف کنید، نه به عنوان دسر، به خصوص اگر آن را در دستور العمل های شیرین قرار دهید.

از طرف دیگر، می توانید آن را در غذاهای اصلی خود ادغام کنید. با پنیر بز، کاممبر و بری خیلی خوب می شود.