بعد از توافق برجام دلار به کانال 1000 تومانی بازگشت!

طبق گقته سیاستمداران بعد از توافق در برجام با آمریکا دلار به کانال 1000 تومانی خود بازخواهد گشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

سرامیک کف

یکی از بزرگ‌ ترین مزایای استفاده سرامیک کف مدرن و سرامیک کف لاکچری در اندازه های بزرگ و رنگهای روشن این می‌ باشد که فضای داخلی منزل شما را دل بازتر و بزرگ‌ تر نشان می‌ دهد و به‌ همین خاطر برای استفاده در فضاهای کوچک کاملاً مناسب است.

انبه بدون هسته

این میوه در ابتدا در کشور هندوستان تولید شده و پس از آن که در این کشور به صورت انبوه تولید شد آن را به کشورهای دیگر هم صادر کردند و امروز در ایران هم در جنوب کشور انبه بدون هسته تولید می گردد.

سینک گرانیتی

همان طور که می دانید سینک های ظرفشویی در اشکال مختلف در بازار موجود است. یکی از مشاغلی که درآمد خوبی دارد خرید و فروش و قیمت گذاری سینک گرانیتی است. در این روزها به دلیل نوسان بازار قیمتها به طور کلی در یک سطح باقی نمی مانند و مدام کم و زیاد می شوند.

نوار تیپ آبیاری

از آن جایی که آبیاری درست و صحیح گیاهان بسیار مهم است، بنابراین لازم است که در خرید نوار تیپ آبیاری بسیار دقت کنیم این نوار تیپ از پلاستیک های بسیار مقاوم و محکم ساخته شده است و در برابر عوامل متعددی از جمله تابش مستقیم نور خورشید، مواد شیمیایی خورنده، هوازدگی و… مقاوم می باشد.