تولید انواع کاشی با برند های متفاوت

ابتکار تلاش مشترک صنعت کاشی برای ترویج استفاده و مزایای کاشی و سرامیک است. در سه سال گذشته، با مشارکت سازمان‌ها و تولیدکنندگان پیشرو صنعت که مرتباً به محتوای قوی Why Tile اضافه می‌کنند، Why Tile به منبع آموزشی کلیدی صنعت کاشی برای ابزارهای رایگان اطلاعاتی، الهام‌بخش و دارایی‌های مرتبط با کاشی تبدیل شده است.

کتی مایر، مدیر بازاریابی TCNA، این را توضیح داد
WhyTile.com اطلاعاتی در مورد مکان و نحوه استفاده از کاشی ارائه می دهد، توضیحاتی در مورد اینکه چرا کاشی باید نسبت به سایر مواد انتخاب شود. قیمت فوم تشک  به علاوه، سایت منبعی غنی از طراحی و سبک الهام بخش است. مایر افزود که ابزارهای کاربردی و صنعتی با در نظر گرفتن متخصصان معمار/طراحی تولید می شوند.

ابزار چرا کاشی می تواند به متخصصان کمک کند تا طرح هایی را با استفاده از کاشی های سرامیکی برای طیف وسیعی از اهداف ایجاد کنند. قیمت فوم سرد تشک  بسیاری از اطلاعات بر اساس صنایع، مانند استفاده از کاشی در محیط‌های خرده‌فروشی، شرکت‌ها و مراقبت‌های بهداشتی، یا بر اساس کاربرد، مانند استفاده از کاشی برای حمام، آشپزخانه و سقف مرتب‌سازی می‌شوند.

برای کسانی که به دنبال الهام هستند، Why Tile یک گالری طراحی قوی ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند فضاهای زیبایی را که می توانند ایجاد کنند تصور کنند.

گالری همیشه در حال رشد در حال حاضر دارای بیش از 800 عکس است که می تواند بر اساس مسکونی، تجاری، صنعتی، پروژه، سبک کاشی، دکوراسیون و رنگ فیلتر شود.

WhyTile.com همچنین انواع مطالعات موردی و ویدئوها را برای استفاده توسط متخصصان صنعت ارائه می دهد. این سایت بیش از دوجین مطالعه موردی را به نمایش می گذارد که مزایای کاشی را در سناریوهای واقعی، از جمله کاربردهای تجاری، صنعتی و مسکونی به تفصیل شرح می دهد. این ویدیوها شامل نه ویدیو در مورد کاشی و سرامیک به عنوان یک انتخاب مطمئن، هشت ویدیو در مورد کاشی و سرامیک به عنوان ایده آل برای هر برنامه و هفت ویدیو در مورد بحث نیروی کار واجد شرایط است. Why Tile همچنین یک کتابخانه منابع ارائه می دهد که شامل نکات نگهداری کاشی، اصطلاحات و تعاریف رایج، شماتیک کاشی، و راهنماها و اطلاعات آموزشی مختلف در مورد موضوعاتی مانند پایداری و EPD است.

چرا پرتال شریک کاشی

ابزارهای اضافی در پورتال Why Tile Partner در دسترس هستند. این شرکا شرکت ها و سازمان هایی هستند که از Why Tile برای ترویج مزایای کاشی و سرامیک حمایت می کنند. ابزارهای شریک شامل نکات و ابزارهایی برای تبلیغ کاشی، پست‌های اجتماعی ماهانه است که می‌تواند در کانال‌های اجتماعی خود شرکا استفاده شود، و ارائه Why Tile که می‌تواند برای کمک به شرکت‌ها در ترویج مزایای کاشی استفاده شود.

اخیرا Why Tile دو منبع جدید به پورتال Why Tile Partner اضافه کرده است. اولین مورد نشان شریک Why Tile است که می تواند در وب سایت شرکا قرار گیرد. منبع دوم شامل یک جزوه در مورد نتایج تحقیقات کفپوش بر پایه مواد پلاستیکی (PBM) فاز یک است. این تحقیق محبوبیت PBM را با محصولاتی مانند LVT، LVP، WCP، RCB مورد بحث قرار می دهد و به ادعاهای بازاریابی در مورد ضد آب بودن، مقاومت در برابر قالب، DCOF و مقاومت در برابر خراش پرداخته است.

مایر گفت: “این تحقیق برای کمک به آموزش حرفه ای ها و مصرف کنندگان در مورد کفپوش مواد پلاستیکی مهم است.” “ما احساس می کنیم بسیار مهم است که خریداران و مشخص کننده ها هنگام انتخاب محصولات کفپوش PBM (وینیل) متوجه شوند که به طور بالقوه چه چیزی را انتخاب می کنند.”

مایر همچنین خاطرنشان کرد که Why Tile در حال حاضر در حال توسعه دارایی های ویدیویی است که همزمان با تحقیقات PBM باشد. ویدئوها در پورتال شریک در دسترس خواهند بود.

برگه Heritage/Craftsmanship برای سال 2020 برنامه ریزی شده است.

در اواخر امسال، WhyTile.com قصد دارد برگه Heritage خود را اصلاح کند و آن را به اطلاعاتی در مورد اهمیت تاریخی و ساخت کاشی تغییر دهد. بخش تاریخی چگونگی تکامل کاشی از آنچه در روم باستان بود به آنچه امروز تبدیل شده است را مورد بحث قرار خواهد داد. بخش کاردستی درباره نیروی کار واجد شرایط بحث می کند، پیوندهایی به شریک انجمن و منابع آموزشی ارائه می دهد و اطلاعات شغلی کاشی را ارائه می دهد.

Avia Haynes، مدیر بازاریابی و ارتباطات انجمن ملی پیمانکاران کاشی (NTCA)، گفت: “ما مشتاقانه منتظر راه اندازی برگه جدید “میراث/صنعت” هستیم. این به رساندن این پیام کمک می کند که کاشی زیبا در صورت نصب صحیح در آزمون زمان مقاومت می کند. نصب صحیح نیاز به نیروی کار واجد شرایط دارد.» هاینز و دیگر کارکنان و اعضای NTCA در حال کار با Why Tile برای توسعه محتوا برای برگه جدید هستند.

مایر متخصصانی را که از سایت Why Tile استفاده نکرده‌اند تشویق می‌کند تا از این فرصت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده کنند. او گفت: «تمام منابعی که ما ارائه می‌کنیم، از جمله دارایی‌های Why Tile Partner، رایگان هستند. ما همه را تشویق می‌کنیم تا شریک چرا کاشی شوند، از وب‌سایت استفاده کنند و مزایای کاشی را تبلیغ کنند

  • منابع:
    1. Why Tile is your ceramic tile education resource
  • تبلیغات: 
    1. قیمت سرامیک کف آشپزخانه مدرن
    2. چگونه بوی بد کفش چرم را از بین ببریم
    3. قیمت تخمه آفتابگردان بسته بندی شده
    4. قیمت لباس کردی